Професійний профіль. Знання. Уміння
Нова українська школа потребує педагогів нової формації, - тому мій професійний вектор - це навчання протягом життя. Закінчивши магістратуру Білоцерківського інституту професійної освіти Державного вищого навчального закладу "Університет менеджменту освіти" за спеціалізацією "Управління навчальним закладом" у своїй діяльності відповідаю конкретному професійному профілю:
- Магістр зі спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом», відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки виконує такі види професійної діяльності: науково-дослідну; адміністративно-організаційну; контрольно-регулюючу; консультативну; освітню; методичну; виховну.
Сферою працевлаштування магістра є установи та заклади, підпорядковані Міністерству освіти і науки: дошкільні навчально-виховні заклади, загальноосвітні та позашкільні установи, навчальні центри та інститути, вищі навчальні заклади (університети, академії інститути, коледжі, училища); науково-дослідні інститути, центри, лабораторії; органи управління
Набутими знаннями є:
− державні документи, що регулюють організацію
навчальної діяльності у закладі освіти;
− загальні засади управління у системі вищої
школи та особливості управлінської діяльності у навчально-виховному процесі
навчального закладу;
− з спеціальних дисциплін, що розкривають
специфіку управлінської діяльності; − основних характеристик менеджера освіти;
− методик та засобів планування, проектування,
інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях; − теоретичні
основи планування навчальної діяльності та систему управління навчальним
процесом.
Уміння:
− організовувати власну управлінську
працю;
− використовувати методику та засоби
планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в
організаціях;
− здійснювати організацію заходів щодо
створення соціально-психологічних умов діяльності колективу, заходів щодо
дотримання правил корпоративної діяльності всіма працівниками закладу;
− застосовувати технології управління закладом
з урахуванням особливостей його функціонування;
− володіти технікою моніторингу результатів
управлінської діяльності;
− здійснювати самоаналіз та коригування
особистої діяльності як складової колективної діяльності;
− володіти сучасними інформаційними
технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової
інформації.