Професійний профіль. Знання. Уміння

  
Нова українська школа потребує педагогів нової формації,  - тому мій професійний вектор - це навчання протягом життя.  Закінчивши магістратуру Білоцерківського інституту професійної освіти Державного вищого навчального закладу "Університет менеджменту освіти" за спеціалізацією "Управління навчальним закладом" у своїй діяльності відповідаю конкретному професійному профілю: 
 - Магістр зі спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом», відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки  виконує такі види професійної діяльності: науково-дослідну; адміністративно-організаційну; контрольно-регулюючу; консультативну; освітню; методичну; виховну.
Сферою працевлаштування магістра є установи та заклади, підпорядковані Міністерству освіти і науки: дошкільні навчально-виховні заклади, загальноосвітні та позашкільні установи, навчальні центри та інститути, вищі навчальні заклади (університети, академії інститути, коледжі, училища); науково-дослідні інститути, центри, лабораторії; органи управління
Набутими знаннями є:
− державні документи, що регулюють організацію навчальної діяльності у закладі освіти;
− загальні засади управління у системі вищої школи та особливості управлінської діяльності у навчально-виховному процесі навчального закладу;
− з спеціальних дисциплін, що розкривають специфіку управлінської діяльності; − основних характеристик менеджера освіти;
− методик та засобів планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях; − теоретичні основи планування навчальної діяльності та систему управління навчальним процесом.
Уміння:
− організовувати  власну управлінську працю;
− використовувати методику та засоби планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях;
− здійснювати організацію заходів щодо створення соціально-психологічних умов діяльності колективу, заходів щодо дотримання правил корпоративної діяльності всіма працівниками закладу;
− застосовувати технології управління закладом з урахуванням особливостей його функціонування;
− володіти технікою моніторингу результатів управлінської діяльності;
− здійснювати самоаналіз та коригування особистої діяльності як складової колективної діяльності;
− володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації.