Дистанційне навчання. Рекомендації. Навчання.

В який спосіб швидко та ефективно організувати дистанційне навчання або спрощений формат передачі навчальних матеріалів на електронні пристрої учнів.
Варто розглянути це питання через призму трьох критеріїв:
1.                              Чи має вчитель готові збірки або власні розробки матеріалів у цифровому форматі для поширення його серед учнів.
2.                             Чи має вчитель готові тести та інші формати організації зворотного зв’язку з учнями для перевірки та контролю за процесом ознайомлення з начальними матеріалами та виконанням самостійних завдань.
3.                             Чи планує вчитель витрачати від 3-4 годин щоденно для організації якісного процесу навчальної взаємодії у дистанційний спосіб.
Якщо усі критерії виконуються, то варто не витрачати часу і прямо зараз організувати для учнів дистанційну “навчальну лабораторію”, де розмістити усі доступні начальні матеріали (посилання на відео з тем, електронні підручники, цікаві сайти, тести тощо).

Інструментарій організації #eLab2020

Сьогодні для організації дистанційного процесу навчальної взаємодії існує багато безкоштовних, а головне - давно знайомих викладачеві Інтернет-платформ. Коротко про можливості найбільш популярних для створення дистанційної лабораторії навчальних взаємодій:
1.                              Google Drive (https://drive.google.com)
На Диск викладач може завантажити файли з начальними матеріалами і створити документи для спільної роботи для учнів класу
Інструментарій створення начальної бібліотеки дистанційної взаємодії з учнями GoogleDrive
2. OneDrive від Microsoft (https://onedrive.live.com)
Кожен навчальний заклад сьогодні має безкоштовний доступ до інструментів спільної роботи з документами програм Microsoft. Спільні чати або конференції у Skype допоможуть більш якісно організувати групову роботу з вчителем та швидкі консультації on-line.
Інструментарій створення начальної бібліотеки дистанційної взаємодії з учнями OneDrive
3. Дистанційні портали LMS (якщо такі створені у навчальному закладі), наприклад, MOODLE


Комментарии