Дистанційне навчання. Рекомендації. Навчання.
В який спосіб швидко
та ефективно організувати дистанційне навчання або спрощений формат передачі
навчальних матеріалів на електронні пристрої учнів.
Варто розглянути це
питання через призму трьох критеріїв:
1.
Чи має вчитель готові збірки або власні розробки матеріалів у
цифровому форматі для поширення його серед учнів.
2.
Чи має вчитель готові тести та інші формати організації
зворотного зв’язку з учнями для перевірки та контролю за процесом ознайомлення
з начальними матеріалами та виконанням самостійних завдань.
3.
Чи планує вчитель витрачати від 3-4 годин щоденно для організації
якісного процесу навчальної взаємодії у дистанційний спосіб.
Якщо усі критерії
виконуються, то варто не витрачати часу і прямо зараз організувати для учнів
дистанційну “навчальну лабораторію”, де розмістити усі доступні начальні
матеріали (посилання на відео з тем, електронні підручники, цікаві сайти, тести
тощо).
Інструментарій організації #eLab2020
Сьогодні для
організації дистанційного процесу навчальної взаємодії існує багато
безкоштовних, а головне - давно знайомих викладачеві Інтернет-платформ. Коротко
про можливості найбільш популярних для створення дистанційної лабораторії
навчальних взаємодій:
На Диск викладач
може завантажити файли з начальними матеріалами і створити документи для
спільної роботи для учнів класу
Кожен навчальний
заклад сьогодні має безкоштовний доступ до інструментів спільної роботи з
документами програм Microsoft. Спільні чати або конференції у Skype допоможуть
більш якісно організувати групову роботу з вчителем та швидкі консультації
on-line.
3. Дистанційні
портали LMS (якщо такі створені у навчальному закладі), наприклад, MOODLE
Комментарии
Отправить комментарий